مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

مورد داشتیم طرف رفته دکتر! بیمار:آقای دکتر وقتی دستم رو تکون میدم درد میگیره دکتر: خوب مگه مریضی تکون نده ﺷﺎﯾﺪ بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺗﺮ ﺑﺎﺷﻦ... ﻭﻟﯽ ﭘﯿﺮﻣﺮﺩﺍ ﺍﺯ ﭘﯿﺮﺯﻧﺎ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺗﺮﻥ :))) ﺑﻠﻪ :) ﻣﺎ ﺁﯾﻨﺪﻩ نگریم :) گوش های سنگین بهانه اند!!! حرف‌های ما شنیدنی نیست گاهی... شارژ رایتل ﻣﺎﻩ ... ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺳﺖ ﻋﺎﺷﻖ ... ﻫﺮ ﺷﺐ ... ﭼﺎﺩﺭ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺳﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﭘﺸﺖ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﮔﻮﺵ ﻣﯽ ﻧﺸﯿﻨﺪ ... ﺗﺎ ﺷﺎﻋﺮﯼ ... ﻗﺼﻪ ﺍﯼ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﺴﺮﺍﯾﺪ ...

جدیدترین اخبار رایتل

گفتـــــــــــــــ ؛ دوســــــــــــــــــم داره گفتـــــــــــــــم؛ خب حق داری

مطالب کوتاه و لطیف درباره رایتل

ﺣــﺮﻑ ِ ﺗـــﻮ ﮐـﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣـﻦ ، ﭼـﻘـﺪﺭ ﻧــﺎﺷﯿـﺎﻧـﻪ ! ﺍﺩّﻋــﺎﯼ ِ ﺑـﯽ ﺗــﻔﺎﻭﺗـﯽ ﻣﯿﮑــﻨﻢ ! برای خرید شارژ رایتل رفته بودم! خداوندا چه سخت است این جدایی چه تلخ است این شراب بی وفایی جدایی ، بی وفایی ، درد دوری همه باشد گناه آشنایی

اس ام اس های خنده دار با موضوع شارژ رایتل

احساس وحشیِ خواستنت در من می تازد مرا بخوان من رام آغوشِ تو هستم کارت شارژ رایتل از اول هم من و تو ما نبودیم من و تو مال یه دنیا نبودیم از اول هم تو اون سردرگمی ها می گفتیم با همیم، اما نبودیم تمومش کن! بیا از هم جدا شیم بیا اینقدر تکراری نباشیم ... تو خیابون دختره ازم پرسید :ببخشید آقا مستقیم کدوم طرفه ؟ من :یه ذره برو جلوتر بپیچ سمت راست .... همونجاست . دختره:خیلی ممنون :| :)))) خدایا من از خاکم و به سوی تو بازمیگردم :| ﭼﻨﺪ ﺭﻭﺯ ﭘﻴﺶ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﻲ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﻢ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﻦ ﺳﻮﺍﺭ ﺷﺪ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺧﺎﻧﻮﻡ ﮐﺠﺎ ﻣﻴﺮﻳﻦ؟ دختره ﻫﻢ ﺑﺎ ﺫﻭﻕ ﮔﻔﺖ : ﻣﻴﺮﻡ ﮔﻮﺷﻲ ﺑﺨﺮﻡ. ﺍﺯﻳﻦ ﻟﻤﺴـــــــﯿﺎ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, | 23:29 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |